Re: Walniete archiwa FixPaka

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 10:13:38 MET DST

On Mon, 28 Jul 1997, Andrzej Osipienko wrote:

> A ja sprawdzilem dlugosci plikow z tego ftp'a i tego ruskiego. Z
> ruskiego idzie wprawdzie wolno albo wcale ale rozpakowuje sie okie,
> natomiast z gdanska sie nie rozpakowuje.
A wiec jeszcze raz:
1. sprawdzilem to dzis rano i bylo OK.
2. klient ftp (netscape, tekstowy z merlina (ftp ftp.....), ftpbrowser 1.7
3. do rozpakowania uzylem rar'a 2.01
4. w czasie rozpakowywania nie wyskoczyly zadne bledy crc i
niespodziwanego konca pliku.
5. moze ciagnoles jako asci ?
6. wlasnie bede sprawdzal ciagnac z ftp.sprint.gdansk.pl na polibude i tam
rozpakuje.
MArek