Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 23:16:51 MET DST

In article <01bc9843$7a0af320$0100007f_at_smp1>, spopiel_at_sprynet.com says...
> Hologram naklejany na komputerze! Tego jeszcze nie bylo! Kilku developers w
> USA wpadlo na podobny pomysl w przeszlosci: Program mogl dzialac tylko
> wteddy, gdy do portu drukarki wetknelo sie tzw. klucz sprzedawany z
> programem. Na szczescie pomyslu zaniechano.

1. pomyslu nie zaniechano (vide np. produkcje autodesku/kinetixa)
2. jest to zupelnie co innego, bo klucz bezproblemowo mozesz przeniesc do
dowolnego innego komputera NIE LAMIAC warunkow licencji, z hologramem to
nie taka prosta sprawa, a i wszystkie rozwiazania sa "naginaniem"
warunkow licencji

> Nie wiem co to jest MKS, ale domyslam sie ze to program anty wirusowy.
> Sprobojcie sciagnac z Internetu program McAfee.

mks to program antywirusowy. podobno najlepszy w polsce, bo polski i
wyrrywa glownie wirusy napisane w polsce.

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie