Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 16:09:01 MET DST

On Fri, 25 Jul 1997 07:57:39 +0200, Jaroslaw Kozak

>Otoz to _JA_NIE_CHCE_INSTALOWAC tego na kazdym komputerze chce
>zainstalowac tylko na tym przy ktorym mam ochote przez godzine
>posiedziec potem kasuje. Umowa mi na to nie pozwala.

Pozwala. Tylko ze musisz miec zreczne palce zeby hologram odkleic :-)
Albo jedna obudowe, do ktorej szybko przelozysz dysk :-)

A powazniej:

1) po prostu cena i licencja sa tak ustawione zebys do obslugi stu
   komputerow zakupil sto egzemplarzy,
2) Wolisz zeby producent zabezpieczyl sie kluczem sprzetowym,
   albo niekopiowalna dyskietka?

Denerwowac sie nie ma o co, ale ostrzec trzeba innych jakiego kota w
worku kupuja...

J.