Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 02:24:50 MET DST

19 Jul 1997 14:35:48 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>zaraz WP7 jest stary ? chyba zartujesz.

Tylko, że nie słyszałem o WP7 pod Os/2. Jeśli jest to super. A masz
słownik polski ? Ma być z WP61.

>poza tym juz WP5 bil na glowe worda6. WP6 to mocarz w porownaniu nawet
>z word97, w ktorym w zasadzie poprawki ograniczyly sie do kosmetyki.

Nie do końca: sprawdzanie poprawności gramatycznej.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk