Re: Modem na com3

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 19 Jul 1997 - 16:53:29 MET DST

"Ireneusz Makowski" <fencer_at_polbox.com> wrote:

>Moja konfigaracja: COM 1 IRQ4 MYSZ
> COM 2 IRQ3 NIE UŻYWANY
> COM 3 IRQ5 MODEM
>Wszystko hula bez problemu, no ale pod Win95

>fencer_at_polbox.com

zdaje sie ze OS/2 chwyta com'y tak jak opisalem. w takim razie
masz tylko jedno wyjscie - wczytaj sie w dokumentacje,
i podopisuj conieco do config.sys . po prostu musisz os'owi pokazac, gdzie
ma te com'y .

zreszta jesli masz merlin'a , wejdz w harware manager. co prawda
on ci nie pozwoli niczego zmienic, jednak dowiesz sie jak os/2 rozpoznal
sobie poszczegolne urzadzenia. w tym com'y .

a zreszta co ja ci bede sciemnial :) (przed chwila przeczytalem helpa,
ty tez mozesz)

w config.sys masz linie DEVICE=(ciach)\COM.SYS

napisz sobie help com.sys , i ci sie wyswietli instrukcja
jak masz pokazac parametry driverowi com.sys tak, by on
rozpoznal twoj nietypowo skonfigurowany com. nietypowo nie znaczy
ze gorzej, bo widze ze lepiej :) na oddzielnym irq .

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |