Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 19 Jul 1997 - 16:10:46 MET DST

wit_at_polsl.gliwice.pl (Marcin Witek) wrote:

> Tak po prawdzie to mialem kiedy OSa... WOLALBYM miec OSa zamiast W95...
>Ale obserwowalem jak powoli umiera i tez sie poddalem. To jest jak z Amiga,
>kiedys byla fajnym komputerkiem ale umarla, i nic jej nie pomoze gadka o
>kartach z PPC. OSa niestety pewnie czeka to samo. A dlaczego bronie W95 ? Po
>prostu denerwuja mnie misjonarskie zapedy posiadaczy OSa (pana GS) i
>wmawianie uzytkownikom W95 ze sa polglowkami. Znam ludzi ktorzy uzywaja
>uproszczonej wersji pilota do telewizora a sa w porzadku. Tak to juz jest.

> [...]

misjonarskie zapedy to ma majkrofon. czy ty wiesz ze oni
na bazie necrosoft netfork chcieli zrobic konkurencje internetowi ?
jakos im nie wyszlo. i b.dobrze. najpierw niech standard dopracuja.

ciagne dalej sprawe misjonarskich zapedow. czyz ktorys
z szefow microsoftu nie rzucil hasla "windows pod kazdym dachem" lub
czegos w tym stylu ? slyszalem nawet o tym dowcip. niezly :)

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |