Re: Dodanie pamieci

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 19 Jul 1997 - 16:03:22 MET DST

wit_at_polsl.gliwice.pl (Marcin Witek) wrote:
>Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:
>: no tak. wyslanie listu w TeX'u to zbrodnia. a jak wysylasz w DOC'u
>: to jest OK ? a wielu windziarzy tak wysyla.
>
> Ale co ja mam poczac jak wszyscy wiedza do zrobic z DOCem a nie wiedza co
>zrobic z TeXem ?
> Wit

czy jestes pewien tego co powiedziales ? bo mam wrazenie ze nie.
poza tym doc'em pieknie sie eksportuje wirusiki hehehe :))))
tak wiec wilu uzytkownikow wywali takie doce po prostu do kosza.
a ten co jest nieswiadom niebezpieczenstwa, moze nawet nie wiedziec
co zrobic z takim docem bo nie ma skojarzenia. czyzby TeX byl lepszy ?

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |