Re: Kierowanie glosem

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 08:25:44 MET DST

On Fri, 18 Jul 1997 10:15:12 +0200 (CEST), zbyszek_at_ns1.ekon.ar.szczecin.pl wrote:

>Mam kartŕ d wiŕkow , mikrofon, 64 MB RAM ora Merlina Pl
>sprawdzi em w instalacji selektywnej nie ma Voice Type
>(przez wyszukiwarkŕ znalaz em na CD instalacyjnym znalaz em 4 pliki
>gdzie siŕ wspomina o Voice Type, niestety to nie ten program)

        A czy sprawdzałeś rzeczy typu "Optional System Components"
lub coś w tym stylu (nie wiem, jak to przetłumaczyli) ? Jestem (prawie)
pewien, że to gdzieś tam było, w każdym razie pojawiło mi się przy instalacji
(ale nie zainstalowałem - nie dość, że 16 MB RAM to jeszcze nie mam i
nie zamierzam mieć innej karty dźwiękowej niż PC Speaker). Sprawdź te
wszystkie opcje dokładniej. Jest to opisane w dokumentacji (niestety, nie
mam jej przy sobie).

        OS-ciski

        Sławomir Stachniewicz.