Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 12:41:52 MET DST

chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:

>Już raz mówiłem, ale powtórzę: zabrakło KLUCZOWEGO sterownika dla
>procesu instalacji!!!!!!
>Gdybym miał instalkę na dyskietkach pewnie nie dowiedziałbym się nawet
>o tym braku do momentu, w którym chciałbym skorzystać z CD.

wystarczy otworzyc podrecznik dostarczany z osem w sekcji "instllation".
sa tam tez bardzo dobrze opisane problemy, na jakie moze sie naciac
ktos kto instaluje. Np. u nas walczylismy, by zainstalowac osa
na kompie z nagrywarka scsi, trzeba bylo conieco podmienic
na dyskietkach instalacyjnych.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |