Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 12:32:13 MET DST

Bartosz Walecki wrote:

> Instnieje coś takiego jak Logika Rozmyta (wykładają o tym na uczelniach
> technicznych-choćby na AGH), dopuszcza ona istnienie nie tylko logicznch
> wartości 0,1 (True,False) ale również wszystkiego co się znajduje między
> 0...1.
> Więc dopuszcza także istnienie sformułowania "może wynikać":))

Założyłem (domyślnie), że operujemy klasyczną, dwuwartościową
logiką.
Myślę że właśnie logiki w tej postaci należy trzymać się
dyskutując na pl.comp.os.os2.

BTW: twierdzenie nawet w logice rozmytej musi mieć wartość 1.
Inaczej nie można byłoby mówić o twierdzeniu.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl