Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 21:34:17 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Sprawuje się pysznie. Naprawdę. Kupić ? U nas ! Zajrzyj
>na nasze WWW.

> Tomasz Stelmaszczuk

troche wstyd mi za ciebie, bo sie zachowales jak support majkrofonu :)
tzn. ze dziala swietnie, a to nie do konca prawda.

wiec ja wyprostuje.
os/2 i win95 widza sie w sieci . to jest czesc wczesniej powiedzianej
polprawdy
pod os/2 nie da sie uruchamiac aplikacji z win95 . niektore sie daja,
ale trzeba bardzo ostro modzic. za to aplikacje dla win311 chodza wysmienicie.

jesli chodzi o najnowsza wersje, warto by wspomniec ktora to jest
najnowsza. otoz jest to Merlin, czyli Warp v.4 .
Faktycznie jest duzo lepszy od warp3. jest duzo wiecej roznych rzeczy.
i te rzeczy sa bardzo pozyteczne. chocby organizer z bonus paka.

Mysle, ze jeszcze dobrze by bylo powiedziec o wymaganiach sprzetowych.
Jesli chodzi o procesor, w zasadzie wystarczy 486/66 (troche slimak ale da
sie zyc), lub 486/100 . lub odpowiednik. ale dla voice type lepiej
jesli to jest pentium/100 , lub jakies szybkie 486 na poziomie 120 lub
szyszy.

istotna rzecza jest RAM. dla merlina powiedzial bym, ze w zasadzie
wystarczy 16MB. jednak okreslil bym to jako wartosc bliska minimum.
do normalnej pracy wystarczajaca wielkosc to 24mb, a bardzo wygodnie
sie pracuje przy 32mb. nawet jesli zainstaluje sie wszelkie dostepne
protokoly sieciowe, korzysta z windy, a na komputerze biega kilka
serwerkow sieci (ftp, www, mail, samba, nfs czy co tam jeszcze chcesz).
klopotliwe moze byc tu jedynie voice type. aby ono moglo naprawde
szybko dzialac, niestety potrzebuje duzo ramu. po co ? zeby wzorce
dzwiekow byly pod reka w pamieci. jest to szczegolnie istotne przy
dyktowaniu. aha. bede to niedlugo sprawdzal, bo voice type ledwie
liznalem :))) po prostu mam slaby mikrofon.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |