Re: QEMM pod OS/2 :)

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 10 Jul 1997 - 21:27:57 MET DST

On Thu, 10 Jul 1997 18:07:44 +0200 (CEST), A_J_P_at_it.com.pl wrote:

>Kiedys juz opisywalem moje (a w zasadzie nie moje, a mojego ojca) problemy
>z Wordem pod Win-OS2, ostatnio dowiedzialem sie, ze takie same jaja dzialy
>sie pod normalna Winda, ale przeszly po zainstalowaniu QEMM. Znaczy, Word
>ma jakies problemy z pamiecia. Czy da sie cos z tym zrobic, ewentualnie
>zainstalowac QEMM pod win - os2?

Nie kombinuj! OS/2 ma w sobie to wszystko, o czym nie mieli pojecia
chlopcy z M$, zanim im goscie z Quarterdecka tego nie pokazali (a i tak
do tumanow nie wszystko dotarlo...). Wystarczy zajrzec do parametrow
sesji DOS i poustawiac odpowiednio wartosci DOS_HIGH, DOS_UMB,
XMS_MEMORY_LIMIT, EMS_*, DPMI_*, VIDEO_MODE_RESTRICTION.

Przy okazji, dla programow windozowatych warto zmienic standardowe
IDLE_SECONDS z 0 na 5 oraz IDLE_SENSITIVITY z 75 na 95.

OSciski!
Mirek Nowakowski

PS. A jak ktos korzysta z czegos DOS-owego, co nie potrzebuje wcale 640
kB RAM, to warto pogrzebac przy DOS_RMSIZE. Po co niepotrzebnie obciazac
sprzet?