Re: Drukowanie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 20:56:10 MET DST

Tomek Siek <tomek1_at_bbs.pbks.pl> wrote:

> [...]
>to tekst, czy grafika/b. sporadycznie), to program monitorujacy
>(PMPatrol b.dobry) pokazuje 100% utylizacji CPU, i ja tez mam wrazenie,
>ze ktos zalal mi peceta klejem.
>Poszukiwalem rad i po tygodniu dalem sobie na luz (zadna kombinacja nie
>spowodowala odczuwalnej zmiany zachowania sie systemu). Po prostu jak
>ktos walnie wydruk na moja drukarke (na szczescie nia jest to czeste
>zdarzenie), to ide sobie zrobic kawe ... :)
>
>pOSdrowionka
>tomek
>
>P.S.
>a czy ktos monitowal IBM na ten temat ???

bylo tak od razu. w takim wypadku masz dwa problemy

1.portu czepia sie driver osowy, i on jest ok.
2.tego samego portu czepia sie nprinter.

w najgorszym wypadku moga ci sie dokladnie wymieszac i spaprac dwa wydruki,
ten z sieci i ten lokalny. tak wiec z portu lokalnego
musisz drukowac przez siec, lub zmusic nprinter by swoje wydruki pakowal
w kolejki osa. jak to zrobic, niestety nie wiem.

aha. nprinter standardowo chodzi w trybie pooling, bez przechwytywania irq.
to sie ustawia w konfigu drukarki na novellu. tylko nie jestem pewien
czy nprinter bedzie w stanie przechwycic przerwanie, jesli jest ono juz
zajete przez driver osa.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |