Gravis pod WinOS2

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Tue 01 Jul 1997 - 17:04:43 MET DST

Czy ktos wie, jak TOTO zmusic do pracy pod OS/2. Mam Ultrasound ACE, pod
OS/2 dziala bez problemow. Probowalem zainstalowac driver pod normalna
winde, instaluje sie, domyslnie ma Ultrasound MAX, kiedy przestawiam mu na
ACE chce zrestartowac system, jak mu pozwalam, to OeS sie wywala,
wypisujac rejestry i nic pozniej nie pamieta, jak mu nie dam, to tez nic
nie pamieta.

Przydalby mi sie Gravis pod WinOS2, bo niestety pod OS/2 nie ma dobrych
programow do obrobki dzwieku (przynajmniej tak mi sie wydaje)

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl
Win * 95=OS / 2