Re: _kasowanie

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 01 Jul 1997 - 09:28:30 MET DST

On Tue, 1 Jul 1997 00:00:44 +0200 (CEST), Tomek Siek wrote:

>moze sie przyp*(piiiiiiii....), ale pamiec (szczegolnie wzrokowa) mam
>dobra - i jesli mnie ona nie myli, to "OSciski" w signature file uzywane
>byly od zawsze przez Mirka Nowakowskiego.
>Przemek - to jest plagiat (najdelikatniej rzecz ujmujac) i to nie wypada
>- wymysl sobie cos innego - jest tyle pieknych slow z OS w srodku/na
>poczatku/koncu :)
>
>Chyba, ze sie myle i to Mirek "podprowadzil" Ci sygnature - to
>przepraszam najmocniej. :)

Ave!

Widze, ze musze zlozyc oswiadczenie. Otoz rzeczywiscie "OSciski" sa
moje. Datuje sie to jeszcze z czasow zamierzchlych, gdy jedyna lista
nt. OS/2 w Polsce byla ta na Perycie. Nie jest to sygnatura, zawsze
wpisuje to recznie. I nie mam nic przeciwko temu, zeby w ten sposob
pozdrawiali sie wszyscy "wyznawcy" OS-a w Polsce.

OSciski!
Mirek Nowakowski