Re: Naped ZIP

Autor: Jan Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 16:16:23 MET DST

> Mam napend ZIP podlaczany do portu drukarkowego i nie moge go
> zainstalowac w OS/2 v3. Posiadam drajwery ale nie dzialaja.
> Jezeli ktos robil doktorat to niech sie podzieli
> T. Malecki
> --

Doktoratu jeszcze nie posiadam, choc jako pracownik uczelni jestem do tego
predzej czy pozniej zobligowany, a juz umiem zainstalowac ZIPa !!! Ale tak na
poważnie:
-proces instalacyjny powinien umiescic drivery w katalogach o nazwach
IOMGOS2 oraz OAD, a jego skutkiem jest pojawienie sie w pliku CONFIG.SYS
nastepujacych linii:

DEVICE=D:\OAD\OS2.SYS
DEVICE=D:\OAD\IOMGTOOL.SYS
BASEDEV=D:\IOMGOS2\IOMGDRV.FLT
RUN = \IOMGOS2\IOMGSYNC.EXE

Tak zrealizowana konfiguracja zostala sprawdzona dla ZipDrive parallel port.
Wersji SCSI nie uruchamialem, ale z opisow sterownikow wynika, ze zostaly
one napisane przede wszystkim dla wersji SCSI, tak wiec powinny rowniez
dzialac.

                                                                   Pozdrowienia - Jan Waliszewski

We sell OS/2 software, too!!!

T-SYSTEM,s.c. Jan Waliszewski, Marek Trajdos
90-007 Lodz, Pl.Komuny Paryskiej 5a, DOM TECHNIKA, p.200
tel/fax: (042)336573,(042)322232
SNOOPY BBS: (042)336573 w godz.18-08
e-mail: tsystem_at_lodz.pdi.net
http://www.lodz.pdi.net/~tsystem/

regionalny dystrybutor modemow ZOOM,ZyXEL,US Robotics,Microcom
wykonawca systemow automatyki przemyslowej