Zamykanie sie Netscape'a

Autor: Rafal Bobrowski (rafalb_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 20 Jun 1997 - 00:56:59 MET DST

Witam !

Pojawil mi sie ostatnio dziwny problem w Netscape. Przy ladowaniu
niektorych stron
program zaczal sie sam zamykac. Laduje strone przez 4-5 sekund, a potem
znika.
Problem ten pojawil mi sie na www.os2ss.com i
www.software.ibm.com/os/warp
Raz dostalem jeszcze dziwny komunikat na www.os2ss.com :
"Warning! The remote host send RESET at end of transmission."
lub jakos podobnie - nie zdazylem zapisac, bo Netscape zaraz sie
zamknal.

Czy ktos juz sie spotkal z takim zjawiskiem, lub wie co z tym zrobic?
Aha, mam Merlina PL + Fixpak 1, a Netscape to ta wersja czytajaca
polskie znaki.

--
Rafal Bobrowski                    Biuro Uslug Ksiegowych - BUK
mailto:rafalb_at_rubikon.net.pl       04-687 Warszawa