Re: driver do OPTI931 - nareszcie ...

Autor: Przemek Grabarek (przemek_at_jmk.lodz.pl)
Data: Wed 18 Jun 1997 - 11:50:32 MET DST

Marek Ciesielski wrote:

> (ciach)
> Nie wiem czy pojawila sie nowa wersja, bo gdy instalowalem Merlina
> kilka tygodni temu to sterowniki te byly do d....
> Slychac bylo tylko rytmiczne trzaski :(

  Drivery sciagniete ostatnio z sieci (2 tygodnie temu) pracuja bardzo
dobrze z OS/2 Warp 3 PL. Sam slyszalem. Instalacja bez zadnych
problemow. Gdyby ktos chcial moge wyslac mailem (ale ok. 1 MB).
Natomiast uczulam potencjalnych uzytkownikow OPTI 931 na inne ciekawe
zjawisko.
Otoz karty te cechuje pewna interesujaca cecha:
czesc z nich pracuje poprawnie z aplikacjmi 16 bitowymi tj. DOS, W3.x .
Natomiast w przypadku OS/2 czy W95 odmawiaja wspolpracy. Karty te nadaja
sie jedynie do wymiany. Mnie przynajmniej w zaden sposob nie udalo sie
zmusic ich do pracy w 32 bitowych srodowiskach.
Pozdrawiam
Przemek.