Re: Kasowanie

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Tue 17 Jun 1997 - 15:05:35 MET DST

In <33A5C5B6.BE5_at_polbox.com>, on 06/17/97
   at 12:14 AM, Mariusz Turos <mariant_at_polbox.com> said:

->Bodek Timi wrote:
->>
->> A_J_P_at_it.com.pl wrote:
->>
->> > OeSie? Kasujac katalog, ktory jest duzy i ma duzo malych plikow, > > >musze
->> > strasznie dlugo czekac.
->>
->Wlasnie u mnie jest tak samo. Oczekiwanie dotyczy zarowno operacji
->dyskowych jak i z dyskietka. Kiedys gdzies czytalem ze w niewielki
->sposob mozna operacje: kopiowania, kasowania itp przyspieszyc w ten
->sposob ze po
->zaznaczeniu interesujacych plikow i wydaniu polecenia kopiowania oraz
->okresleniu celu kopiowania nalezy zamknac folder zrodlowy i docelowy
->(ewentualnie wrzucic na mininize ). Na pulpicie pozostaje tylko info o
->przebiegajacym procesie.
-> Mnie tak osobiscie wydaje sie ze jest odrobine szybciej. (ale moze
->tylko takie wrazenie).
-> Innym sposobem jest kasowanie z linii polecen, tez ze niby szybciej.

->Aha to wszystko odnosnie "merlina"

Tak, jest duzo szybciej, ale ciagle strasznie wolno. Kasowanie katalogu z
jakims 1000 plikow, czy nawet 300 plikow trwa strasznie dlugo. Powinni to
jakos dopracowac, bo tu DOS ma przewage :)

LWP