Re: przepelnianie swappera

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 20:57:41 MET DST

Thu, 12 Jun 97 21:38:45 GMT, tsystem_at_lodz.pdi.net (Jan Waliszewski)
napisał(a):

>Jest cos takiego jak RIPL, mozliwosc konfigurowania Warp Servera do startu stacji
>roboczych DOS, Windows 3.1 oraz OS/2 bootowanych z dysku serwera. Dla każdego
>zdalnie bootowanego uzytkownika tworzona jest odrebna konfiguracja na dysku
>servera. Procedura instalacyjna wymaga konfiguracji protokolu Ethernet 802.2, a w
>trakcie instalacji tworza sie dyskietki startowe. Tak wiec nie ma mowy o "diskless
>workstation", co najwyzej o "hard-diskless workstation", zreszta w takim przypadku
>potrzebny bylby odpowiedni BOOT ROM do karty sieciowej, a o takim pomysle
> [...]

No niezupełnie. Jeśli się nie mylę Linux jak najbardziej może być
bootowany z serwera. Jest tam odpowiedni dokument Diskless* i można
wyczytać co potrzeba by się dało. Należy sądzić, że os/2 również można
tylko może nie ten który przychodzi na płytkach a przynajmniej nie
można go przygotować w ramach normalnej procedury instalacyjnej.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (32) 1-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk