Re: PMINews -- granda panowie!

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 11:07:59 MET DST

nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) wrote:

>On Fri, 13 Jun 1997 01:30:54 +0200 (CEST), Grzegorz Bodaszewski wrote:
>
>[about PMINews]
>
>Narwancze :-)
>
>Jak przed zakupem zajrzal bym najpierw na zagraniczne listy. Wiesz co sie
>dzieje na os2.apps os2.[mail&news] (<-- tu dokladnie nazwy nie pamietam,
>nie mam sybskrypcji z domu)? Odeszla mnie ochota na ten program!
>Przynajmniej na wersje 1.0.

Sek w tym, ze mam klopoty z dostepem do zagranicznych newsow -
moj 'znakomity' provider marki Telbank nie umie od 3 miesiecy
skonfigurowac revDNS, wiec w Nasku widze tylko grupy pl.* .
Z kolei przy dostepie przez TelePsa inne serwery udostepniaja
zagraniczne newsy jako 'read only' - a co to za przyjemnosc w
czytaniu newsow, skoro odpowiedziec nie mozna ? :-)

Bede walczyl z supportem Southsoftu, mam nadzieje ze skutecznie.
Identyczna sytuacje mialem rok temu z Forte Agentem, kupilem
wersje 0.99e, ktora nie obslugiwala 'ogonkow', ale wkrotce sie
poprawilo. PMMail jest naprawde dobry, wiec firma chyba jednak umie
pisac porzadne programy - przynajmniej w wersjach 1.9x.
Wyglada na to, ze chlopcy dzialaja troche w stylu MS - za szybko
przekwalifikowali bete na 'release'.

Swoja droga, z tego co widze, PMINews Agentowi do piet nie dorasta.
Jedyna zaleta to znacznie szybsze dzialanie systemu - sesje Win-OS/2
obciazaja go straszliwie, po zaladowaniu Agenta od razu mu
'pulse' skacze :-)

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl