Re: nasze_testy_hdd

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 09:42:32 MET DST

On Thu, 12 Jun 1997 19:48:45 +0200 (CEST), Przemyslaw Pawelczyk (PC
Kurier) wrote:

>Prosilem onegdaj o nadsylanie testow wlasnych dyskow HDD. Program testujacy jest w Warpowisku do wiecia -
>Diskio 1.13. W koncu sa to informacje dla nas i nam podobnych oesowych wariatow. :-)
>
>Odpowiedzial mi JEDEN kolega - Mariusz Borkowski, serdeczne dzieki Mariusz.
>
>A reszta? Korzystacie wylacznie z dyskietek czy napedow magnetooptycznych?

A moze poczynione przez Ciebie wstepne zalozenie, ze testy maja dotyczyc
tylko nowych dyskow o pojemnosciach powyzej 2 GB wyeliminowalo paru
innych chetnych? Mnie na przyklad tak...

Przy okazji, "onegdaj" znaczy dokladnie "przedwczoraj", choc zwyczajowo
jest wykorzystywane w znaczeniu "pare, kilka dni temu".

OSciski!
Mirek Nowakowski