2 dokumenty

Autor: Piotr Popik (nfpopik_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 12 Jun 1997 - 13:59:31 MET DST

Czesc, mam takie pytanie: Kiedy w windzie klikam na plik "abc.doc" to
odpala sie Word z tym plikiem. Podobnie jest pod OSem. Ale kiedy w
windzie kilkam dodatkowo na plik "bcd.doc", to ten plik wskakuje do
juz uruchomionego Worda. A w OSie -- uruchamia sie druga kopia
Worda...

Moze ktos wie, jak ustawic Worda pod OSem, zeby uruchamial sie tylko
raz?

I jeszcze jedno -- czy ktos potrafil ustawic sterowniki karty
dzwiekowej w sesji windowsowej? U mnie odpalenie drugiego
jakiegokolwiek programu windowsowego powoduje blad... Musialem
wylaczyc te sterowniki z sesji windy...

Z gory dzieki, Piotr.