Re: Re: K opoty z Netscape

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 17:33:12 MET DST

In <199706091312.PAA17596_at_sunrise.pg.gda.pl>,
nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) writes:
>On Mon, 9 Jun 1997 11:11:43 +0200 (CEST), Leszek Gerwatowski wrote:
>
>[o problemach z Netscape/2]
>1. Jakiego masz Warpa? Jakie Fix-paki?

Mam Merlina PL z FixPakiem 1 do Merlina UK. Ale problemy pojawily sie
jeszcze przed zainstalowaniem FixPaka i dlatego go zainstalowalem
bo wyczytalem ze poprawia wlasnie miedzy innymi bledy przy
wchodzeniu Netscapem na strony z duza iloscia grafiki. Ale moje
problemy wystepuja na wszystkich rodzajach stron
(na takich z samym tekstem rowniez sie zdarzaja).

>2. Czy masz poinstalowane Voice Type i OpenDoc? Czy jest to dla Ciebie
>niezbedne?

Nie mam zainstalowanego ani OpenDoc ani VoiceType.
Nie sa mi one do niczego potrzebne.

>3. Czy zainstalowales (bron Boze) obsluge 16-bitowych plug-inow do
>Netscape? Czy nie mozesz sie bez tego obejsc?

Nie instalowalem do Netscape zadnych pluginow - mam "gola"
przegladarke. Pluginy nie sa mi potrzebne.

>4. Czy w CONFIG.SYS nie masz wylaczonego swapowania?

Nie.

>5. Czy PATH i LIBPATH w CONFIG.SYS sa na pewno prawidlowe?

Tak - w konfiguracji nie zmienialem nic od dlugiego czasu.

>Nic innego nie przychodzi mi do glowy :-(

Dzieki i za to. :-)

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl