Re: Dialer

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 02:59:26 MET DST

Artur Flinta wrote:

> Hi All!!!
>
> Czy ktos z czytelnikow tej konferencji moze poradzic jakiegos dilera do
> internetu dla OS/2? Wbudowany w sywstem doprowadza mnie do szewskiej pasji
> swim widzeniem i niewidzeniem modemu. Co dziwniejsze dialer do IBM network
> dziala bez problemu (ale do dzwonienia do telkompromitacji polskiej s.a
> sie nie nadaje :((( )
>
> Best Regards !!!
> ***************************THE TRUTH IS OUT THERE**************************
> Artur Flinta e-mail: aflinta_at_ibm.uci.agh.edu.pl
> Team OS/2 www : http://ibm.uci.agh.edu.pl/~aflinta
Czesc,

ja uzywam ilink/2 i b. rzadko tego dialer'a z warp'a (ma moznosc
wpisania tylko jednego dns'a).
Jednak nie mialem klopotow z uzyskaniem polaczenia z zadnym ISP.
sprobuj wlaczyc opcje debug i na podstawie log'a "dojdziesz" przyczyny
klopotow.
Sprobuj przyjrzec sie dokladnie plikowi skryptu wywolywanemu w okienku
"login sequence" - ja tam mialem troche "smieci", ktore na pierwszy rzut
oka niegrozne powodowaly bardzo dziwne zachowanie sie dialera.

pOSdrowionka
tomek