Re: zdechl os2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 17:56:25 MET DST

gadget_at_tytan.umcs.lublin.pl (Arkadiusz Borzecki) wrote:
>Mam problem moj kupel zlosliwiec przestawil cos w oesie
>niedziala siec .Niestety nie jestem fachowcem i niewiem
>gdzie i co mogl przestawic.Niedziala doslownie nic
>co zwiazane jest z siecia przy odpalaniu informuje
>ze sa jakies erory.
>
>pomuzcie odpiszcie na liste lub na adres:gadget_at_tytan.umcs.lublin.pl
>
>ps: dos i windoza na komputrze dziala bez zarzutu.
>
>gadget

wybacz, ale na tej liscie nie ma wrozbitow :))))

musisz napisac dokladnie jaki protokol, czy jakie protokoly sieci
ci nie dzialaja. czy nie dziala wszystko, czy tylko kilka/jeden z nich.
opisz konfiguracje karty sieci/modemu czy co tam masz. jak stwierdziles
niesprawnosc sieci.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |