Re: Oprogramowanie klasy remote control dla Warpa

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 11:56:15 MET DST

In <5mu1km$gib$4_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:

>Norton PC Anywhere jest tez dostepny dla srodowiska OS/2 . Umozliwia
>zdalna prace w secjach DOS. Standardowy pakiet umozliwia wykonanie
>dwoch przylaczen, maksymalnie mozna doinstalowac do osmiu przylaczen.
>
>ps: trzeba mocno za kark chwycic sprzedawce, bo bedzie twierdzil ze
> dla os/2 tego pakietu nie ma :) co jest oczywiscie nieprawda.

Produkt dla OS/2 jest i owszem. Tyle, że producent twierdzi, że tej wersji
już nie będzie rozwijał i dostarczał poprawek.
Jeżeli więc producent nie ma rozdwojenia jaźni - zakup tego pakietu jest
odrobinę ryzykowny.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl