Fixpaki do OS/2 v4.0

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Mon 02 Jun 1997 - 02:08:31 MET DST

W zwiazku z nowa instalacja OS/2 zapragnalem go od razu
zafixowac XR_M001.
Zanim jednak sie do tego zabralem postanowile sprawdzic
czy nie ma jakiegos nowego. Spojrzalem sobie do hobbesa,
patrze dalej tylko XR_M001, wiec zabralem sie
do nagrywania dyskietek z tego co juz wczesniej sciagnalem
z ibm-a. Juz pod koniec tego nagrywania ze zdziwieniem
stwierdzilem ze mam fix-paka 6-cio dyskietkowego,
podczas gdy na hobbesie lezy 9-cio dyskietkowy.

Sprawdzilem, ten z hobbesa jest nowszy.

Teraz wlsnie go sobie ciagne, i zachodze w glowe ile
bylo fixpakow XR_M001 ?

Przy okazji zobaczylem ze ten 6-cio dyskietkowy jest "unofficjal",
i ze IBM lojalnie ostrzega przed jego uzywaniem i zabrania
rozpowszechniania. Zastanawiam sie wiec jak mi sie udalo go sciagnac ?
Przecieki w IBM ? :)))

<> formatc_at_hsn.com.pl <> zeglarz_at_ciemnogrod.net <>