Re: VIRGE byl a co z TRIO?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 31 May 1997 - 11:18:47 MET DST

warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Ten, kto ma tylko 1 MB RAM i z pewnych wzgledow nie moze miec
>wiecej, ani zmienic karty na lepsza. Dla ulatwienia dodam, ze
>nie chodzi o przeszkody techniczne ani finansowe :-)
>
>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl

otoz jestes w bledzie. przyklad ? karta z chipem cirrus logic costam koncowka
36
i przy 1MB mam 800x600 64K color, tak jak w wingrozie.

troche gadalem z programiZdami z S3. oni stwierdzili, ze na s3 tego sie
nie da uzyskac bo emulacja windowsow i sam os/2 potrzebuja dodatkowej
pamieci by rysowac fonty i cos tam jeszcze. i ze uzyskanie wymaganych
rozdzielczosci bedzie mozliwe dopiero wtedy, gdy ibm calkowicie zrezygnuje
z emulacji windowsow. dla mnie to jest smieszny argument, bo wg. mnie
przy 64k kolorw na 800x600 powini po prostu dla windowsow wszystko tak
rysowac, jak na klasycznych VGA. ale do tych cymbalow ten argument niestety
nie dotarl, co widac teraz na przykladznie karty s3 vIRAGE - (specjalnie z
malej litery)

ale to dziwne. virage ma durne problemy, a wersja 868 vision absolutnie
zadnych z polskimi znakami.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |