Re: S3 ViRGE i polskie znaki

Autor: Rafal Bobrowski (rafalb_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 29 May 1997 - 11:43:05 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Swego czasu ćwiczyłem 2Mb Virge. Mimo to nie było polskich znaków.

No coz, pozostaje czekac na poprawione sterowniki.
A tak przy okazji, ta moja karta ma tuner telewizyjny. W pakiecie
byl program do odbioru telewizji pod Windows, a pod OS/2 nie.
Moze ktos wie o jakims programie pod Warpa ktory to umozliwa ?

--
Rafal Bobrowski                    Biuro Uslug Ksiegowych - BUK
mailto:rafalb_at_rubikon.net.pl       04-687 Warszawa