Re: S3 ViRGE i polskie znaki

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 15:47:19 MET DST

Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl) wrote:

> Zmienic karte graficzna. Virge to niedopracowany, i sprawiajacy
> wiele klopotow wytwor. Szczegolny problem wystepuje z driverami do systemow
> innych niz G'95 (a i z tym tez bywa roznie).

Virge to calkiem niezla karta graficzna, ktora u mnie bardzo dobrze
sie sprawuje pod 95, NT i Linuxem. Klopoty sa tylko z polska
wersja OS/2. Nowe sterowniki z www.s3.com tez nie pozwalaja na
wyswietlanie polskich znakow, sa caly czas niedopracowane. Zreszta
z innymi chipami S3 polski Merlin tez mial klopoty, zwlaszcza w trybach
16bpp.

T.