Connect przez pear

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Thu 22 May 1997 - 19:41:32 MET DST

Nie pamiętam od jakiego momentu, ale kiedy dzwonie do internetu przez sieć
pear (wykorzystując com2 innego komputera), łącze się, wygląda na to, że
wszystko jest w porządku, ale programy nie mogą sie z niczym skontaktować
- netscape ciągle Looking for, itd. Programy wiedzą, że jestem połączony,
no bo jak nie jestem to pyskują, a jak jestem to nie :)

Jednak z niczym nie mogę się skontaktować. Próbowałem za pomocą różnych
dialerów, ale zawsze to samo. Na komputerze, w którym jest modem, działa
wszystko w porządku.

O co mu może chodzić?

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl