Re: Polski shareware i freeware

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 19:15:05 MET DST

 tomekp_at_fenix.xyz.lublin.pl wrote in article <5m4hu6$4r3$4_at_helios.man.
lublin.pl>...
Wystarcza
>Yeah, sure....call me m()m :>
>
>Tomasz Piłat
>Human / Human

A blizej, a konkretniej... :-)

BTW - usmialem sie z podanej wczesniej propozycji wyszukiwania
polskiego shareware'u za pomoca AltaVisty et consortes. A jakiez to
haslo nalezaloby podac? :-)))

Sam natomiast zauwazylem, ze wstawienie jakiegos odsylacza do Lupusa
co nieco zwieksza jego popularnosc. Lubia czy nie, Lupus ma jednak te
800-900 odwiedzin dziennie (w dni robocze) i jakas tam "moc
propagandowa". Mysle, ze pare osob to potwierdzi. Trzeba miec
cholernie duzo zlej woli (albo kompleksy), zeby wszelkie inicjatywy
naszej firmy interpretowac tak opacznie, jak kolega M.

Pawel