Re: OS/2 Peer & Samba

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 23 May 1997 - 12:38:37 MET DST

Leszek Gerwatowski <bigl_at_tg.com.pl> wrote:

>Z tego co widze to jest to problem wielu polskich grup dyskusyjnych a
>juz chyba najbardziej pl.comp.os.linux bo tam to juz wiele razy bylem
>swiadkiem nie dosc ze odsylania do archiwum to jeszcze z obelgami typu
>"ze tez ktos smie takimi smieciami zasmiecac liste zamiast najpierw
>przeczytac wszystkie many, HOWTO i RFC!". Przeciez tak nie mozna - lista
>jest glownie dla tych, ktorzy nie wiedza a nie dla guru.
>
>--
>Leszek Gerwatowski
>bigl_at_tg.com.pl

na ostry list ostro odpisuj.
ja tam sie nie czaje. jak ktos mnie nazwie idiota, to mu po protu
odpisuje w stylu "ty idioto tez sie kiedys uczyles, wiec wiesz
ile trudu w to trzeba wlozyc. i trzeba byc idiota, by nie udzielic
rzeczowej odpowiedzi jesli zajmuje ona 4ry linijki". i po krzyku :)

a tak nawiasem, z R)ead T)he F)ucking M)anual to oni przesadzaja.
najlepiej pytac w kolko az ktos sie zlituje i odpisze z sensem.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |