Re: OS/2 Peer & Samba

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Thu 22 May 1997 - 17:34:31 MET DST

Jaroslaw Tabor wrote:

> Odwieczny problem.
> Pisalem o tym juz kilka razy.
> Proponuje przejrzec archiwum listy. Problem jest w blednej aktualizacji
> pliku IBMLAN.INI przez MPTS.

> <> formatc_at_hsn.com.pl <> zeglarz_at_ciemnogrod.net <>

Tak dla formalnosci podpowiem tylko to co sie zdarzylo mnie i kilku
znajomym - mialem sambe odpalana przez inetd (tak jest domyslnie) i
wszystko bylo dobrze tyle ze nie mialem wpisanego mojego komputerka z
OS/2 do pliku /etc/hosts.allow na Unixie z samba. Takze lepiej to
sprawdzic.

--
Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl