Re: Standardowe tlo

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 19:58:28 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> No tak. teraz ja mam pytanie.
> W warp3 przy starcie tlo bylo takie niebiesko-zielone. przy warp4
> jest granatowe. czy ten kolor mozna gdzies zmienic ?
> pytam dlatego, gdyz to tlo przy normalnej pracy przeswituje
> w roznych miejscach a mi to nie pasuje.

Jedyny sposob ktory znam jest troche destrukcyjny. Mianowicie trzeba
zmienic domyslne tlo wszystkich obiektow czyli otworzyc palete kolorow i
przeciagnac z klawiszem Alt kolor na pulpit.
Oprocz tla na pulpicie i we wszystkich oknach zmienia sie rowniez i tlo
startowe. A potem to juz trzeba recznie zmienic spowrotem tlo na
pulpicie i w oknach :-)

--
Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl