Re: OS/2 pare pytan

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 21 May 1997 - 12:31:50 MET DST

stefan_at_pluton.pol.lublin.pl wrote:

>A Watchcat'a zainstalował? Trochę szybciej niż zrestartować :))))

>Tomasz Stafiński - Politechnika Lubelska

przestroga dla wszystkich, ktorzy uzywaja watchcat. jesli masz mysz PS/2,
to nie ustawiaj aktywacji tego programu z klawiatury. dzieja sie prawdziwe
cuda, o czym sumiennie pisze altor w readme. a ze z reguly readme
sie nie czyta, to ja dodatkowo wspominam :)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |