Re: OS/2 pare pytan

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 21:18:39 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:
>->co ? blokuje ci sie ? nie ma prawa tego robic. nie wiem jak na 486, ale
>->u mnie ani na P133 ani na P120 takich numerow nie odstawia. blokowal sie
>->tylko przy uruchamianiu okienkowych sesji windowsow. za rada
>->listowiczow, wlaczylem opcje 'win separate sessions' i pomoglo. --
>
>Niestety, jak np. cos sie nie skonczy wylaczac, a ja zaczynam robic cos innego,
 to czesto sie blokuje, trzeba b. dlugo czekac (nawet pare minut) i wtedy
 zazwyczaj wyswietal komunikat, ze jedna aplikacja przestala dzialac, i trzeba
 ja wylaczyc - Watch Cat zazwyczaj sie wtedy nie chce wlaczac tzn. piszczy, ale
 nic nie robi.

>Jednak najczesciej to sie dziej w przypadku Win - OS2, wiec musze z tymi sesjami sprobowac.
>
>LWP

jak stwierdzi ze aplikacja zdechla i proponuje ja zabic, po prostu
nie rob tego. nie zabijaj, pozwol jej sie przeswapowac.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |