Re: Shuttle 3D

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 11:30:58 MET DST

stefan_at_pluton.pol.lublin.pl wrote:

>A próbowałeś ją ustawić w OSie jako SB Pro, zainicjować w DOSie
>i po miękkim restarcie przejść do OS?
>Niestety nie wszystkie karty tak się dają.

Mialem ten sam problem z inna karta Shuttle (nie 3D, ale tez jakis
HOTcos_tam). Proba instalowania jej jako SB nie dawala rezultatow.
Driver pod OS/2 znalazlem u producenta chipa: u mnie byl to OPTI930,
jesli Shuttle dalej uzywaja chipow tej firmy to warto zajrzec na
http://www.opti.com/

                Andrzej Eilmes