Re: ciekawostka (o najlepszym systemie :))

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 06 May 1997 - 13:06:55 MET DST

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Czy WatchCat uruchomiony w trybie tekstowym nie pomaga ?
>Jaka karta graficzna, nie daj Boze S3 Trio ?

>Grzegorz Bodaszewski

WetchCat'a nie moge zainstalowac, bo mam mysz PS/2 tak wiec nie moge
robic wywolania tego fajnego programiku z klawiatury (w readme to pisze,
sprawdzalem, jaja sie dzieja). Jak zrobie sobie jakis dodatkowy przelacznik,
to zainstaluje.

Jesli chodzi o grafike, jest to S3Vision 868 1MB , rozdzielczosc 1024x768 256.
Ale identycznie mi sie zachowuje inna instalacja. firmowy compaq,
na pokladzie ma Cirrus (nie pamietam) koncowka 36 , 1MB
w rozdzielczosci 800x600 64Kcolor.

aha. wirusow raczej nie mam :)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |