Re: Terminale pod OS/2

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Tue 06 May 1997 - 12:22:51 MET DST

On Mon, 5 May 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:

> Norton Access Server . Powstal glownie do tego, aby zdalnie

> Czy istnieje cos takiego dla sesji os/2 , niestety nie wiem,
> ale nie widze przeszkod technicznych :)))) Po prostu nigdy nie
> probowalem.

Masz, oczywiscie, ze istnieja. Np. Terminal/2.
Kiedys probowalem wersje demonstracyjna jakiegos (baardzo dawno temu, nie
pamietam niestety jego nazwy) programu komercyjnego do tego celu.
Byl bardzo dobry.

Prosze popytac u sprzedawcow softu do OS-a.

pozdrawiam,

Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl