Re: Pytanko do Grega - zdychajacy Merlin

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 05 May 1997 - 19:05:44 MET DST

On Mon, 5 May 1997 17:13:16 +0200 (CEST), Rafal Gralak wrote:

>Z tydzien temu postanowilem upgradnac sobie mojego ukochanego Warpa do
>wersji 4.0. Wszystko poszlo OK, oprocz paru niewartych wzmianki zgrzytow.
>Niestety okazalo sie, ze programik Dosowy, Fractint, zupelnie zawiesza
>system. Hmmmm... w wersji 3.0 problem nie wystepowal, zwyczajnie wywalalem
>jakakolwiek krnabrna sesje. Natomiast Merlin, glupie bydle, nie potrafi
>przegryzc zwyczajnego programu Dos. Moze ktos (np Grego <g>) cos na to
>poradzi?

Moze to nie bedzie taka odpowiedz, jakiej dokladnie oczekujesz, ale
przeciez FractInt jest w wersji natywnej dla OS-a (co prawda w wersji
17.2). Poszukaj pliku pmfra2.zip na hobbes, leo albo cdrom.

A z programami DOS-owymi mialem na samym poczatku podobne problemy. Nie
pamietam juz z jakimi, ale objaw byl taki, ze proba odpalenia czegos
DOS-owego z sesji OS-a zalamywala system. Po zainstalowaniu FixPak-a #1
nie podobnego mi sie nie zdarzylo.

Mam Merlina PL z FixPak-iem #1 US.

OSciski!
Mirek Nowakowski