Re: ciekawostka (o najlepszym systemie :))

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 05 May 1997 - 17:45:14 MET DST

/Lukawski Marek <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:

>czesc,
>polecam ciekawa lekture o jedynym slusznym i najlepszym systemie ;))
>http://www.software.com.pl/ntplus/
>pOSdrowienia
>MArek

A ja dzisiaj widzialem NT 4 (juz od jakiegos czasu wyfixowany)
z tzw. blue screenem :) instalacja jest najzupelniej poprawna.
mi os/2 jeszcze takiego numeru nie odwalil przy odpalaniu
swoich wlasnych aplikacji :))) a ten sie wywalil :)

no coz. musze powiedziec ze os/2 od czasu do czasu mi zdycha....
.... jak odpalam okienkowa wersje windowzow. po prostu
zaczyna odpalac, pochrupie dyskiem i .... nic. klepsydra.
komputer jako taki pracuje jak trzeba. reaguje na ALT+CTRL+DEL ,
mozna sie na niego ftp'nac itp/itd. tylko ze desktop ma zawieszony.
aha. mysz sie rusza. jak mam odpalony telnetd , to tez moge
sie telnetnac :) .
nie wiecie co mozna poradzic na te bolaczke ? swiezo po restarcie
windowze uruchamiaja sie ok. jako fullscreen zawsze odpalaja sie ok.
ale w okienkowych to jak go zdrowo pomecze, to ponowne odpalanie
windowsow powoduje zawieszenie desktopu. sprawdzilem, ze wlaczenie
opcji "windows fast load" nie ma zadnego wplywu.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |