Re: TP

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Fri 02 May 1997 - 09:59:42 MET DST

Adam Bielak wrote:

> Witam.
>
> Mam pare pytan. Wiem, ze sa one troche "glupie" ale niestety na OS/2
> "siedze" od niedawna i jeszcze go nie "rozgryzlem" - wiec prosze sie nie
> smiac.
nikt sie nie bedzie smial - kto pyta nie bladzi :)
> *************
> Co moze byc przyczyna takiego czegos?
[ciecie...]

...przelaczam sesje na pelnoekranowa
> (Alt-Home) - OK, jest.
> 3. Przelaczam spowrotem (Alt-Home) na sesje okienkowa - i tu jest klopot...
> Sesja sie wiesza.... Nic nie da przelaczanie na sesje pelnoekranowa lub
> okienkowa (poza przelaczeniem oczywiscie - sesja dalej wisi).
> Z gory prosze o rady inne od: "nie przelaczaj sie pomiedzy okno/ekran"
nie napisales nic o konfiguracji sprzetu - niektore karty graficzne
zbudowane na procesorze S3 tak sie zachowuja (maja blednie napisane
sterowniki), i w read.me czesto jest opisane takie wlasnie zachowanie
przy przelaczaniu sesji okno/full screen.

> *************
> Nie udaje mi sie uruchomic BC++ 3.1 pod OS/2 - nie mozna ?
>
> *************
powinno sie dac uruchomic - dziwne.
> Czy na maszynie nie podlaczanej do sieci (z OS/2 oczywiscie) da sie odpalic
> Netscape/2 - pomimo bezblednej (??? gdyby byla bezbledna to netszkapa by poszla) instalacji (os2en202) pojawia sie okienko z
> komunikatem, ze:
> 1. albo zla sciezka (na pewno poprawna)
tutaj niestety komputer "ma racje" sciezka pewno jest niepoprawna, choc
niekoniecznie dla samego netscape'a :)
> 2. (kurcze nie zapisalem tego drugiego...ale tez jakis "smieszny" jak ten
> wyzej i na pewno nie ma nic do rzeczy)

no chyba jednak ma :))

> Problem w tym, ze jak napisalem wyzej komputer nie jest podlaczony do sieci
> i na razie nie instalowalem jeszcze nic "dla sieci". Czy na takim OSie
> Netscape/2 pojdzie? Mam na mysli robienie stron WWW w domciu.
Sprobuj tak:
(nie wiem czy to cos da w przypadku netscape'a bo ja tego nie
probowalem, ale webexplorer'a dalo sie tak posadzic)

odinstaluj netszkape (w folderze jest obiekt uninstall).
zrob na dysku z os/2 strukture katalogow:
\tcpip---
        \bin
        \etc
        \tmp
Zainstaluj netszkape.
Potem w katalogu "netscape" (albo tam gdzie go zainstalowales) znajdz
obiekt netscape.exe i do przegladania html uzywaj tego). Tamte
netscape'y stworzone przez instaler zachowaj do czasu gdy bedziesz
uzywal "normalnego" systemu i z nich bedziesz mogl laczyc sie do
internetu przez modem albo lan).
Jesli to nic nie da, to zainstaluj internet access kit i potem dodaj
netscape i bedzie dzialalo (prawie na pewno).

> To by bylo na razie na tyle...
>
> OSciski!
pOSdrowionka
tomek