Re: Sterownik konwersji HPFS->FAT do Dosa

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 09:31:16 MET DST

On Thu, 24 Apr 1997 08:28:49 +0200 (CEST), Tomasz Golebiowski wrote:

>Hey!
>Poszukuje freewerowego sterownika dosowego, ktory pozwolil by
>mi miec dostep do partycji HPFS w dosie.

Ave!

Zajrzyj na mirror hobbesa w Warszawie,
ftp.icm.edu.pl/pub/hobbes/os2/diskutil/
Tam jest sterownik ihpfs122.zip. Ale on pozwala tylko czytac partycje
HPFS. Jest jeszcze cos shareware, co czyta i zapisuje, i ktore bez
rejestracji ma ograniczenie chyba do 10 MB albo 15 minut pracy. Nazwy
niestery nie pamietam, ale jak przetrzepiesz wymieniony wyzej katalog, to
moze znajdziesz. Jak nie -- szukaj na leo.org (mirror w Poznaniu,
ftp.man.poznan.pl/pub/os2) albo na ftp-os2.cdrom.com/pub/os2. Jak nie
chce Ci sie szukac to daj znac, mam to w domu. Odkopie i jutro podesle.

OSciski!
Mirek Nowakowski