Re: Messages

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 00:54:22 MET DST

Adam Plaszczyca wrote:

> On Wed, 23 Apr 1997, Krzysztof Murkowski wrote:
>
> #>Czesc,
> #>
> #>czy mozna stopowac OS'a podczas boot'a jakas kombinacja klawiszy, lub
> #>czy komunikaty ladowanych driverow sa zapisywane do jakiegos pliku, cos
[cięcie...]

Niestety alt-F2 przy "białym prostokącie" nie powoduje "krokowego"
przetwarzania config.sys (chyba dlatego, że jest on najpierw w całości
czytany przez os'a i potem wcale nie w kolejności wczytywania linii
przekazywany do wykonania przez system).
Alt-F2 pozwala jedynie wyświetlić nazwy ładowanych sterowników (i wtedy
ten na którym system się zatrzymuje, może być podejrzany o zawieszanie
systemu).
Ja nie słyszałem o czymś takim (jak w subject) i nie ma też chyba
możliwości zapisania do jakiegoś log'u komunikatów pojawiających się w
trakcie startu ...
(przepraszam, że się tak rozpisałem) :)

tomek
pOSdrowionka