Re: OS/2 Technical Support

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Wed 23 Apr 1997 - 13:18:39 MET DST


Niezależnie od tego, jak sprawa się zakończy kilka ważnych informacji:
1. Serwis gwarancyjny obejmuje bezpłatne wsparcie techniczne (telefon)
przez trzy miesiące od daty zakupu. Konieczne jest dokonanie rejestracji
(modem, Internet, poczta, fax, telefon).
Serwis ten obejmuje także nieograniczony czasowo dostęp do fix'ów
przez Internet.
W takiej formie support ten wygląda w całym IBM EMEA.
2. Calder nie zmieni na gorsze zasad prowadzenia supportu dla swoich klientów.
Support bezpłatny czyli telefoniczne lub e-mail'owe wsparcie użytkownika
świadczone będzie niezależnie od daty zakupu.
Zmiany nie obejmą supportu płatnego.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
____________________________________________________________
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:11:19 MET DST