Po co zgodnosc z Lynx'em

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 00:20:37 MET DST

Wiele osob pyta sie po co przejmowac sie zgodnoscia ze starymi przegladarkami.
Ja czesto mam do czynienia z sytuacja kiedy musze dostac sie do jakichs informacji
z miejsc w ktorych jedynym oprogramowaniem do obslugi internetu jest term90, lub cos
podobnego. Wtedy loguje sie na serwer przez modem i na serwerze odpalam Lynx'a (bo
i co innego da sie puscic z VT220 ). Niech mi ktos powie: jak tu zobaczyc strone z
frames-ami albo z aktywnymi graficzkami.
Podobnie robie wtedy gdy zalezy mi na szybkosci: szybko cos znalezc, przeczytac ew.
wydrukowac majac dostep przez modem 2400.
Bajerki, frames-y itp mozna zostawic dla reklamy, rekreacji itd. Tam gdzie sa wazne
informacje techniczne, czy handlowe (np. cenniki) zgodnosc z Lynx'em jest wrecz
konieczna.

Jaroslaw Tabor <> formatc_at_hsn.com.pl <> (022) 6126181