re:_ibm_polska_bez_bialych_rekawiczek

Autor: Przemyslaw Pawelczyk (przemekp_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 19:19:18 MET DST

Czesc Tomek,

Ciesze sie, ze sie nareszcie odezwales. Wszak mamy wspolne zainteresowania...

On Mon, 7 Apr 1997 19:20:31 +0200 (CEST), Tomasz Stelmaszczuk wrote:
(...)
>Jestes mocno nie na czasie. Jakis czas temu zrucilem msg. o rozsylaniu
>przez IBM Polska CD z polskim BonusPak. Jezeli ktos nie otrzymal
>jeszcze swojego krazka - nalezy zadzwonic do p. Izy Siankowskiej
>(0 22 8786777 -centrala).

OK. A mialo byc dla kazdego zarejestrowanego...

>Moze masz specyficzne podejscie. Kiedy pisalem dla Lupusa kontaktowalem sie
>z wieloma osobami z IBM Polska i zawsze bylem witany z radoscia.

Alez podobne uklady mialem i ja i to dlugo jeszcze po tym jak przestales pisywac do Lupusa. Ale pisalem, ze odeszlo
b. duzo osob, a z nowymi nie potrafilem nawiazac kontaktow (tych kope wymowek z IBM Polska odebralem jako
uniki). Widac my tu w Galicji mowimy niezrozumiala dla Was gwara ... ;-)

>Do tej pory mam tam wielu przyjaciol.

Zapytaj ich wiec prosze, dlaczego Warp 4.0 PL wyszedl po cichu i dlaczego IBM Polska nie raczyl dostarczyc
zadnego CD do redakcji. I podziel sie tym z nami.

Pozdrawiam Cie serdecznie.

Przemek P.