Re: Logowanie sie do Novell'a z OS/2 z sesji DOS'a

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 18 Apr 1997 - 14:27:05 MET DST

Krzysztof Murkowski <murek_at_ml.put.poznan.pl> wrote:

>Czy ten Warning podczas logowania nie jest zwiastunem pozniejszego
>wysypywania sie OS'a ?
>Problem nie wystepowal gdy mialem Global Sessions, logowalem sie z sesji
>OS'a i uzywalem programow z serwera z sesji DOS'a.
>
>--
>Krzysztof Murkowski

Jak nic nie robisz przez jakis czas, to sesja DOS usypia. Dla netware,
prywatna sesja dos wyglada tak jak dodatkowy komputer. wyglada to tak,
jakby ten komputer baaardzo spowolnil. I niestety, serwer co jakis czas
sprawdza czy komputer zyje. jesli stwierdzi ze nie zyje (bo jest powolny
i nie jest w stanie odpowiedziec), to sam z siebie wycina sesje polaczenia.
w efekcie koncowym w danej sesji masz komunikat, jakby ktos ci wyciagnal
wtyczke kabla sieci komputerowej.

tak wogole to po co masz sesje prywatne ? ja korzystam i z globalnych i z
lokalnych. lokalne odpalam jak ktos sie przywlecze, i musze cos szybko
zrobic, wtedy nie musze sie przelogowywac, jedynie sie dologowuje.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |